.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف صدرا از ليگ كشتي و پرسش‌هاي بي‌جواب
ممانعت فدراسيون كشتي از حضور باشگاه صدراي زيراب در ليگ كشتي آزاد كشور شوكي براي ورزشكاران و علاقمندان به ورزش شهرستان سوادكوه و استان مازندران بوده است ...
حذف صدرا از ليگ كشتي و پرسش‌هاي بي‌جواب

ممانعت فدراسيون كشتي از حضور باشگاه صدراي زيراب در ليگ كشتي آزاد كشور شوكي براي ورزشكاران و علاقمندان به ورزش شهرستان سوادكوه و استان مازندران بوده است .
شهرستان كشتي‌خيز سوادكوه همواره حرف‌هاي زيادي براي گفتن در كشور داشته است كه حضور عقيل حيدري و صمد نژادي و كسب مدال طلاي مسابقات پبشكسوتان جهان، حضور مهدي تقوي، سعيد داداشپور، سبحان محمدزاده، احمد اميريان، مرتضي رحمت‌زاده، سعيد توكل، مهدي صادق‌نژاد، مجيد محمدي، عباس طحان، خانواده الهي‌ها، مصطفي دامادي، حميد خليلي و ورزشكاران ديگر در ليگ و مسابقات مختلف كشتي كشور و مسابقات بين المللي و حضور ۶ ساله باشگاه صدرا در رقابت‌هاي جام حذفي، دسته يك و ليگ برتر، نقش آفريني پر رنگ كشتي‌گيران سوادكوهي در مسابقات مختلف، بخشي از كارنامه كشتي سوادكوه است.
خبر ممانعت مسئولان ليگ برتر كشتي از حضور صدراي زيراب در اين مسابقات موجب بهت و حيرت علاقمنداني شده است كه منتظر حضور چهره‌هاي نام آشناي كشتي در شهرستان سوادكوه هستند.
تيم كشتي صدرا زيراب كه سال گذشته با انتقاد بر برخي اقدامات فدراسيون كشتي در ليگ شركت نكرده بود، امسال با برنامه‌ريزي و هماهنگي‌هاي لازم خود را براي شركت در ليگ آماده و به بيان مسئولان باشگاه صدرا خود را براي كسب عنوان برتر آماده كرده بودند.

* باشگاه صدرا مورد علاقه وافر مردم سوادكوه است
فرماندار سوادكوه با تأكيد بر اينكه به قول مقام معظم رهبري، امر به ورزش امر به معروف است، گفت: شهرستان سوادكوه در امر مقدس ورزش حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد و در رشته‌هاي مختلف ورزشي در سطح جهاني و كشوري صاحب عناوين قابل توجهي است.
عزيز باقري با بيان اين مطلب كه توصيه بزرگان ديني، مذهبي و مقام معظم رهبري به ورزش است، افزود: محرم ماه امر به معروف و نهي است و همه ما بايد براي امر به ورزش در جامعه تلاش كنيم.
باقري با تأكيد بر اينكه قباديان به عنوان مدير عامل موسسه فرهنگي و ورزشي صدرا زيراب از آبرو، حيثيت و اعتبار خود براي ارتقاي ورزش شهرستان سوادكوه و مازندران هزينه كرده است، گفت: مردم سوادكوه و جوانان ورزشكار ما به ايشان علاقه وافر دارند و مورد حمايت دلسوزان سوادكوهي است.
فرماندار سوادكوه با اشاره به كسب عناوين مختلف جهاني و كشوري تيم‌هاي صدرا زيراب، كارنامه اين باشگاه را موفق و قابل تقدير ذكر كرد و گفت: حضور در ميادين ورزشي جوانان ما را از دام‌هاي دشمنان نجات مي‌دهد و مسئولان سوادكوه براي دستيابي به اهداف فرهنگي و ورزشي اين باشگاه در كنار مديريت آن خواهند بود.
وي عنوان كرد: اميدوارم با عنايت و بزرگواري مسئولان فدراسيون كشتي مشكل مورد نظر رفع شود و هزاران سوادكوهي را در مسابقات ليگ برتر كشتي در سالن‌هاي ورزشي ببينيم.

* نگاه مديرعامل باشگاه صدرا زيراب، نگاهي فرهنگي و ارزشي است
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان سوادكوه با اشاره به سفارش اسلام درباره اهميت ورزش، گفت: دين مبين اسلام با تأكيد بر تأثير روحي و رواني ورزش در انسان آن را مورد تأكيد قرار داده و به فعاليت در اين زمينه سفارش كرده است.
حجت‌الاسلام غلامحسين ذاكري‌خطير با بيان اين مطلب كه بنا بر فرموده مقام معظم رهبري ورزش براي جوانان واجب و براي ساير سنين لازم است، گفت: ورزش مانع بزهكاري و ناهنجاري‌هاي اجتماعي است و بايد در اشاعه آن تلاش شود.
وي با اشاره به اينكه موسسه فرهنگي ورزشي صدرا زيراب به‌ صورت چند بعدي به ورزش توجه كرده است، افزود: نگاه مدير عامل باشگاه صدرا زيراب نگاهي فرهنگي و ارزشي است.
ذاكري‌خطير با اشاره به همراهي و همكاري موسسه صدرا زيراب در برگزاري محافل قرآني و مسابقات قرآني با اداره تبليغات اسلامي سوادكوه، گفت: نگاه مثبت و ارزشي مدير عامل باشگاه صدرا زيراب به مسائل فرهنگي قابل تقدير و ارزشمند است و همه ما بايد به ايشان در دستيابي به اهداف فرهنگي كمك كنند.
وي با اشاره به تأثير گسترده حضور باشگاه صدرا در شهرستان سوادكوه، افزود: اميدواريم با همراهي و همكاري مسئولان ورزشي و فرهنگي شاهد حضور گسترده‌تر آن در شهرستان باشيم.

* باشگاه صدرا در مسابقات بين المللي موجب غرور مردم سوادكوه است
بخشدار مركزي سوادكوه نيز با اشاره به اين مطلب كه حضور باشگاه صدراي زيراب موجب ارتقاي قابل توجه ورزش شهرستان در كشور را فراهم كرده است، افزود: باشگاه صدرا در مسابقات مختلف كشوري و بين‌المللي موجب افتخار و غرور ما سوادكوهي‌ها است.
لهراسب رحمتي با تقدير از محبوب قباديان مدير عامل باشگاه صدرا زيراب كه در ابعاد مختلف اجتماعي، فرهنگي و ورزشي براي شهرستان سوادكوه حضور فعالي دارد، گفت: ما منتظر حضور قدرتمندانه صدرا زيراب در ليگ برتر كشور هستيم.
وي افزود: حضور تيم‌هاي مختلف صدرا در كشور بيانگر علاقه و تعهد مدير عامل باشگاه صدرا براي آينده جوانان شهرستان است و بايد توسط همه مسئولان قدر دانسته شود.

* ممانعت حضور تيم كشتي صدرا زيراب در ليگ برتر كشتي قابل توجيه نيست
محبوب قبادبان مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي صدرا زيراب نيز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادكوه با اشاره به اينكه ممانعت حضور تيم كشتي صدرا زيراب در ليگ برتر كشتي قابل توجيه نيست، گفت: عدم پرداخت ورودي مسابقات ليگ در سال ۸۷ توسط صدرا دليل فدراسيون براي ممانعت از حضور ما در ليگ است. اين در حالي است كه در همان زمان مقرر شد كه ورودي ما از تبليغات دور تشك تأمين شود.
وي افزود: براي احقاق حق باشگاه و پاسخ به دغدغه‌هاي ارزشمند علاقمندان سوادكوهي و تلاش و تمرينات كشتي گيران صدرا زيراب در صورت لزوم از مراجع قانوني هم براي احقاق حقوق استفاده خواهيم كرد.

* سرمايه‌گذاران متعهد ورزشي را دل سرد نكنيم
رئيس اداره تربيت بدني شهرستان سوادكوه نيز با تأكيد بر اينكه همه ما بايد از حضور سرمايه‌گذاران در بخش ورزش استقبال كنيم، افزود: ورزش سد محكمي در برابر انحراف‌هاي اجتماعي و فرهنگي است و تلاش در اين عرصه قابل تقدير است.
فرشيد قديمي حضور باشگاه صدرا را در عرصه فرهنگي و ورزشي شهرستان سوادكوه موجب احياي گسترده ورزش در شهرستان ذكر كرد و گفت: حضور هزاران علاقمند به كشتي در سالن برگزاري مسابقات را بايد ارزشمند بدانيم و نبايد با برخي اقدامات نامناسب سرمايه گذاران متعهد ورزشي را دل سرد كنيم.

* از هيچ كمكي براي ياري به اين باشگاه دريغ نخواهيم كرد
شهردار زيراب نيز با اشاره به اينكه باشگاه صدرا با حمايت و پشتيباني مالي و مديريتي از تيم‌هاي مختلف ورزشي براي شهر زيراب و شهرستان سوادكوه و استان مازندران و كشور در ميادين مختلف جهاني و كشوري افتخار كسب كرد‌ه‌اند، افزود: مسئولان بايد از افرادي حقيقي كه براي اعتلاي فرهنگي و ورزشي جامعه تلاش مي‌كنند، حمايت كامل كنند. ‌
سيد محمد صادقيان كسب عناوين مختلف توسط ورزشكاران باشگاه صدرا را موجب افتخار شهروندان زيراب و سوادكوه ذكر كرد و افزود: ما از هيچ كمكي براي ياري به اين باشگاه دريغ نخواهيم كرد.
شهردار زيراب از آسفالت جاده دسترسي به باشگاه جهان پهلوان رنجبر صفري در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت: با رايزني ادياني راد نماينده سوادكوه در مجلس و همكاري شوراي اسلامي شهر زيراب جاده دسترسي به اين باشگاه در آينده‌اي نزديك آسفالت مي‌شود‌.

* رابطه عاطفي سوادكوهي‌ها با باشگاه صدرا
حضور باشگاه صدرا در مسابقات ليگ برتر ارتباط عاطفي را در ميان مردم كشتي دوست سوادكوه ايجاد كرده است و مردم اين شهرستان با وجود دارا بودن بيشترين نرخ بيكاري در مازندران با حضور گسترده در سالن‌هاي ورزشي حامي بي‌نظير ورزش نشان داده‌اند.
حضور بيش از ۲۰ تيم باشگاه صدرا مربوط به رشته‌هاي گوناگون در سال‌هاي اخير در مسابقات كشوري و بين‌المللي بيانگر آن است كه باشگاه صدرا به تعهدات ورزشي و مالي خود پايبند و فدراسيون كشتي با در نظر گرفتن جميع جهات در اين زمينه توجه لازم را داشته باشد.

* فدراسيون كشتي و علامت سوالي براي كشتي مازندران
از طرف ديگر كنار گذاشتن مربياني چون اسماعيل دنگسركي، حامد عباسپور و علي شكري‌پور از تركيب تيم‌هاي ملي و كشتي‌گيراني چون دباغي در مسابقات گوانگجو (كه جايگزينش آسيب ديده و نا آماده بود) و خداحافظي بي مقدمه مراد محمدي كه بخشي از اين اقدامات درباره كشتي استان در نامه‌هاي رئيس و نائب رئيس هئيت كشتي مازندران قيد شده است.
شور و شوق و حضور گسترده و كم نظير سوادكوهي‌ها بسيار بيشتر از چند ميليون ريالي فدراسيون كشتي مي‌ارزد تا فدراسيون كشتي با درايت و آينده نگري از دل سرد شدن باشگاه صدرا و رويگرداني مردم خون گرم سوادكوه از كشتي جلوگيري كند./465

سوادکوه - عمران اکبرنژاد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بی نام 28 آذر 1389
چرت و پرت از روی حس ناسیونالیستی طرف مطلب نوشته بیایید از دید کارشناسی به قضیه بنگرید نه اینکه چرا تیمی از شهرتون به لیگ نرفته
fghfg 29 آذر 1389
اقای مدیر سایت ارزش سایتان را با درج هر مطلبی پایین نیاورید
رضا 1 دي 1389
مطلب جالبی بود.کشتی در پوست و خون مردم سوادکوه قرار دارد.
نظر اول درج شده بی ادبانه بود. و من هم موافقم که هر مطلبی را در سایت تان قرار ندهید که خدای نکرده ارزش کارتان پایین بیاید.
یششش 2 دي 1389
مطلب نوشته شده برمیگرده به حس ناسیونالیستی سوادکوهی ها که در تمام سکنات و رفتاراشون مشخصه . سایت وزین شمال نیوز باید به پردازش و انعکاس گزارشهای با محتوا و کارشناسی بپردازد
عمران اکبرنژاد 3 دي 1389
"حس ناسیونالیستی سوادکوهی"اگز به معنی علاقه به محل تولد و تلاش برای توسعه آن باشد مورد تاکید دین ما و مورد قبول منطق است و علاقه به شهرستان در راستای پیشرفت کشور و استان مورد نظر است، چراکه پیشزفت و رفاه شهرستان ما در گرو پیشرفت استان و کشور ماست و از آنجائکه هر کس در منطقه و یا پست و مقام خود باید تمام تلاش را برای انجام وظایف خود به بهترین وجه انجام دهد ما هم در همین مسیر گام بر می داریم.تیم کشتی صدرا زیراب نماینده استان ما در کشور است و انتظار منطقی آن است که همه استانیهای عزیز در این رابطه حساسیت لازم را به خرج دهند.اگر دلایل فدراسیون کشتی منطقی بود ما اعتراضی نداشتیم اما مدارک و مستندات خلاف آن را می گوید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.